USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Gündem

Türkçe bilmediği için rehin kaldı iddiasına açıklama

İstanbul Valiliği, sosyal medyadaki “Türkçe bilmediği için havalimanında hizmet alamadı ve 2 buçuk saat rehin kaldı” iddialarına ilişkin açıklama yaptı.

Türkçe bilmediği için rehin kaldı iddiasına açıklama
19-02-2024 01:39
Google News

İstanbul Valiliği, sosyal medyada, "Türkçe bilmediği için havalimanında hizmet alamadı ve 2 buçuk saat rehin kaldı" iddialarıyla ilgili açıklama yaptı. Yapılan açıklamada, yolcu ve yakınları tarafından 'Refakatli Tekerli Sandalye' hizmeti talep edilmediği belirtilirken, "İstanbul Havalimanı'nda gerekli talep, uçak ekibi tarafından yapılmıştır. Uçuş ekibinin yaptığı talep doğrultusunda vatandaşımıza uçaktan inişinden, Havalimanı çıkış noktasına kadar talep edilen hizmet verilmiştir" denilerek, videonun art niyetli olarak çekildiği vurgulandı.

Sosyal medyada yer alan ve büyük tepki çeken "Türkçe bilmediği için havalimanında hizmet alamadı ve 2 buçuk saat rehin kaldı" şeklindeki video ile ilgili açıklama yaptı. Videonun art niyetli olarak çekildiğinin belirtildiği açıklamada, "17 Ocak 2024 günü saat 15.00 sıralarında İstanbul Havalimanı'nda yaşanan ve sosyal medyada “Türkçe bilmediği için havalimanında hizmet alamadı ve 2 buçuk saat rehin kaldı" şeklinde iddialarla paylaşılan olaya ilişkin: 17.01.2024 TK2751 Van'dan İstanbul Havalimanına gelen 1944 doğumlu S.Ç. 'nin uçaktan iniş süreci şu şekilde gerçekleşmiştir: 14.26 Uçak piste iner, 14.36 körük kapısındaki uçaktan çıkar, 14.44 Tekerli sandalye ile alınır, 14.51 Bagaj alım salonuna bırakılır, 15.05 6A bagaj bandı yanına geçer, 15.39 bagajını alır, 15.41 Bagaj alım salonundan çıkar 15.42 Bagaj alım salonu önünde video çekilir" denildi.

YOLCU YADA AİLEDEN REFAKATLI TEKERLEKLİ SANDALYE TALEBİ OLMAMIŞ

S.Ç. isimli yolcunun Van'dan İstanbul'a geldiğinin belirtildiği açıklamada, "Vatandaşımızın ya da yakınlarının, uçağa binmeden önce talepte bulunması gereken Wheel Chair (Refakatlı Tekerlekli Sandalye) hizmeti için başvurmadığı, Van'dan hareket ederken anlaşılmış ve İstanbul Havalimanı'nda gerekli talep, uçak ekibi tarafından yapılmıştır. Uçuş ekibinin yaptığı talep doğrultusunda vatandaşımıza uçaktan inişinden, Havalimanı çıkış noktasına kadar talep edilen hizmet verilmiştir. Yaşlı vatandaşımızla ilgili çekilen videonun tamamı en hafif tabirle art niyetli olup, devletimiz aleyhine propaganda yapmanın öte amaç taşımadığı anlaşılmaktadır" denildi.

Kaynak: DHA Etiketler istanbul istanbul valiliği sandalye
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ
TAKIMOPuanAV.
1Galatasaray38102+66
2Fenerbahçe3899+68
3Trabzonspor3867+19
4Başakşehir FK3861+14
5Kasımpaşa3856-3
6Beşiktaş3856+5
7Sivasspor3854-7
8Alanyaspor3852+3
9Çaykur Rizespor3850-10
10Antalyaspor3849-5
11Gaziantep FK3844-7
12Adana Demirspor3844-7
13Samsunspor3843-10
14Kayserispor3842-13
15Hatayspor3841-7
16Konyaspor3841-13
17MKE Ankaragücü3840-6
18Fatih Karagümrük3840-3
19Pendikspor3837-31
20İstanbulspor3816-53
GÜNÜN KARİKATÜRÜ TÜMÜ
Günün Karikatürü