Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne 3 uluslararası ödül birden

Vodafone türkiye icra kurulu başkan yardımcısı levent gemici

Ekonomi - 2 yıl önce

Vodafone Türkiye, dünyanın en prestijli ödül programlarından 17. ContactCenterWorld Ödülleri’nde bölge finallerinde 3 ödül birden aldı. Şirket “En İyi Teknoloji Yeniliği (İç Çözüm)” dalında Altın, “En İyi Müşteri Hizmetleri” ve “En İyi Satış Kampanyası” dallarında ise Gümüş ödülün sahibi oldu. Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld’ün 17’nci kez düzenlediği ödül programında EMEA (Avrupa, Ortadoğu, Afrika) bölge finallerinde 3 ödül birden aldı. 80’i aşkın ülkeden 2 binden fazla katılımcının yarıştığı organizasyonda Vodafone Türkiye “En İyi Teknoloji Yeniliği (İç Çözüm)” dalında Altın, “En İyi Müşteri Hizmetleri” ve “En İyi Satış Kampanyası” dallarında ise Gümüş ödülün sahibi oldu. Konuyu değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici,

“Müşterilerimize en iyi deneyimi sunma hedefiyle çalışmaya devam ediyoruz. Dijitalleşen ve dijitalleştiren yetkin müşteri danışmanlarımız ile müşterilerimize ihtiyaçları doğrultusunda 7/24 dijitalden ve çağrı merkezlerinden katma değerli hizmet sunuyoruz. Müşteri deneyiminde fayda yaratmaya devam eden başarılı uygulamalarımızın sonucunda çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden ContactCenterWorld’ün EMEA bölge finallerinde 3 ödül birden almanın mutluluğunu yaşıyoruz. Müşterilerimizle her temas noktamızda onlara içten, çözüm odaklı ve destekleyici bir şekilde eşlik ederek güvenilir yol arkadaşları olmayı sürdüreceğiz” şeklinde konuştu. Dijital projeler ödül getirdi

Operatörün ‘En İyi Teknoloji Yeniliği (İç Çözüm)’ dalında Altın ödül kazanan projeleri ‘Zeus Portal’ ve ‘Tobicim’, şirketin Müşteri Hizmetleri Sistem İyileştirme ekibinin daha iyi hizmet sunabilmek için geliştirdiği dijital araçlar arasında yer alıyor. Vodafone Türkiye müşteri temsilcileri, “Zeus Portal” ile performans değerlerini, hedeflerini ve gelişim ihtiyaçlarını dijital platform üzerinden takip ederken; müşterilerden gelen talep, bilgi ve şikâyetlerde dijital asistan ‘Tobicim’e sorarak hızlı ve güvenli bir şekilde çağrıları karşılayabiliyor. Operatör, Müşteri Hizmetleri Bireysel Operasyon Yönetimi ekibinin Yapay Zekâ destekli, özelleştirilmiş çalışan motivasyonu ve hizmet standartlarındaki en iyi uygulama planlarıyla NPS, FCR ve FOC üzerinde elde ettiği olumlu etkilerle “En İyi Müşteri Hizmetleri” dalında Gümüş ödül kazandı. Müşteri Hizmetleri Satış Yönetimi ekibinin satış odaklı kültürü desteklemek üzere geliştirdiği, Yapay Zekâ destekli çağrı yönlendirme projesi “Fırsatım” ile de “En İyi Satış Kampanyası” dalında Gümüş ödülün sahibi oldu.

HABER KAYNAĞI : İHA
Haftanın Öne Çıkanları

Arazi kavgası hazırlığındaki tarafların adreslerine operasyon: 16 uzun namlulu silah ele geçirildi

2022-06-23 14:48 - Asayiş

Fizyoterapist Elif Uzun uyardı: Babet ayakkabılara dikkat

2022-06-23 10:11 - Sağlık

ZBEÜ ile TPAO işbirliğine yönelik çalıştay düzenlendi

2022-06-23 12:00 - Ekonomi

Sakallıoğlu çiftinin kızı ve damatlarının otomobili yandı

2022-06-23 13:15 - Asayiş

KAYÜ Tomarza Mustafa Akıncıoğlu MYO’da Mezuniyet Coşkusu

2022-06-23 12:28 - Eğitim

Dernek Başkanı Sarıbaş’tan Önsay’a ’Hayırlı olsun’ ziyareti

2022-06-23 10:41 - Yaşam

Sokak fotoğrafçılığı eğitimi alan gençler belgelerini aldı

2022-06-24 10:49 - Gündem

Bilecik’te beslenerek büyütülen yavru tilki doğal ortamına salındı

2022-06-23 17:21 - Yaşam

Cezaevi lojmanlarının çatıları uçtu, 15 araç hasar gördü

2022-06-23 23:36 - Asayiş

Osteopati hastanın yaşam konforunu ön plana alıyor

2022-06-23 10:40 - Sağlık

İlgili Haberler

Isparta'da karanfil hasadına başlandı

06:39 - Ekonomi

Maliyeciler ve turistler sahile hücum etti

11:38 - Ekonomi

E-ticaret fuarı WORLDEF ISTANBUL başladı

14:09 - Ekonomi

Antalya ilk 5 ayda ağırladığı 4 milyona yakın ziyaretçiyle rekor kırdı

16:08 - Ekonomi

Perakende Günleri 2024 başladı

16:38 - Ekonomi

Günün Manşetleri

Başkan Kocagöz’den 8 mahalleye doğal gaz müjdesi

09:54 - ANTALYA

"Narkoçelik-25" operasyonlarında 45 ilde 320 şüpheli yakalandı

09:08 - ANTALYA

Afyoncu: Viyana 341 yıl sonra düştü

00:56 - Spor

Korkuteli Müftüsü Mustafa Kızmaz'dan Çağrı: Çocuklarımızı Yaz Kur'an Kurslarına gönderelim

15:52 - KORKUTELİ

İsa Başkan'dan onurlu duruş: Oyuna gelmeyeceğiz

15:25 - Gündem